• Regulamin

Regulamin

  1. 1. Przedsiębiorca

    1. Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy, działający pod adresem www.bobomam.pl jest firma BoboMam Dorota Trzcińska-Janczarek z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Kragujewca 2 (zwana dalej: „BoboMam”), wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadająca REGON: 361381360, NIP: 967-001-06-14.

    2. Klient ma możliwość kontaktu ze sklepem internetowym, pod adresem e-mail: biuro@bobomam.pl lub telefonicznie pod numerem: 502 558 926 lub przez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego.

  2. 2. Zasady działania sklepu internetowego BoboMam

    1. BoboMam prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet. W sprzedaży znajdują się towary dostępne w większości także w sklepie stacjonarnym w Bydgoszczy przy ul. Kossaka 23.

  3. 3. Zamawianie towarów

    1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.bobomam.pl

    2. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie brutto, materiale, z którego jest wykonany itp.

    3. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.

  4. 4. Jak kupować w sklepie internetowym – szczegółowa instrukcja

    1. Po wybraniu przez Klienta towaru, jego rozmiaru i ilości należy kliknąć ikonę „Do koszyka”.

    2. Jeżeli Klient nie jest zalogowany otworzy się formularz logowania proszący Klienta o podanie loginu i hasła logowania. Jeżeli Klient jest zalogowany towar zostaje dodany do listy zakupów w koszyku, a zawartość koszyka zostaje wyświetlona.

    3. Po wyświetleniu zawartości koszyka Klient może usunąć dowolną pozycję lub zmienić ilość zamawianych produktów. Po zmianie ilości należy kliknąć na przycisk "PRZELICZ" w celu ustalenia właściwej wartości produktów w koszyku.

    4. Klient posiadający kod rabatowy na określone produkty może wpisać ten kod na formularzu koszyka i wcisnąć przycisk "ZASTOSUJ". Jeżeli kod jest właściwy towar objęty promocją uzyska opust cenowy.

    5. W celu sfinalizowania zakupów należy określić sposób odbioru (dostawy) towaru (odbiór osobisty lub przesyłka przez firmę kurierską) przez wybór właściwej pozycji z listy rozwijanej , a następnie kliknąć przycisk "DALEJ".

    6. Po wciśnięciu przycisku "DALEJ" otworzy się strona, na której Klient powinien zweryfikować adres dostawy oraz wybrać formę zapłaty. Do wyboru są: płatność podczas odbioru przesyłki, zapłata przelewem tradycyjnym na wskazane konto sklepu lub poprzez system płatności elektronicznej tpay.

    7. Kolejnym krokiem jest wciśnięcie przycisku "KUPUJĘ", który spowoduje zarejestrowanie zamówienia w systemie sklepu BoboMam, wysłanie na adres email Klienta szczegółowej informacji o dokonanym zakupie i w przypadku wyboru płatności poprzez tpay przekierowanie na strony operatora płatności elektronicznej.

    8. W przypadku wybrania jako formy płatności za towar płatności online (przelew lub płatność kartą płatniczą przez system tpay), dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku nie otrzymania płatności na rachunek BoboMam lub podmiotu pośredniczącego w transakcji (serwisu tpay), zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, umowa nie zostanie zawarta, a zamówienie nie zostanie zrealizowane. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć zamówienie lub skontaktować się z biurem sklepu w celu ustalenia nowej formy zapłaty.

    9. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca nie zostanie zrealizowane.

    10. BoboMam może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia.

  5. 5. Ceny

    1. Ceny na stronie podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierają podatek VAT.

    2. Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.

    3. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez BoboMam zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.

    4. BoboMam zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa.

  6. 6. Dostępność zamówionych towarów

    1. Wszystkie towary sprzedawane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi.

    2. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.

  7. 7. Niemożność zrealizowania zamówienia

    1. W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach.

  8. 8. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia

    1. Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.

    2. W przypadku przesyłki opłacanej przy odbiorze, zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu. W przypadku płatności online, zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpłynięcia należności na konto BoboMam (za pośrednictwem serwisu tpay).

    3. Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał dostawę pod wskazany adres , towar zostanie wysłany do Klienta w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od dnia prawidłowego złożenia zamówienia. W przypadku wybrania wysyłki ekspresowej zamówienie jest kompletowane z priorytetem wysokim.

    4. W przypadku wyboru jako formy płatności, płatności online za pośrednictwem serwisu tpay (przelew lub płatność kartą płatniczą) realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie na konto sklepu internetowego, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany kurierowi.

    5. Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska – przewidywany czas dostawy to jeden dzień roboczy od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 5 dni roboczych od dnia prawidłowego złożenia zamówienia.

  9. 9. Formy płatności za zamówienie

    1. Przelew tradycyjny: Klient dokonuje przelew na wskazane w mailu, potwierdzającym złożenie zamówienia, konto.

    2. Za pobraniem: zapłata następuje do rąk kuriera przy odbiorze przesyłki kurierskiej.

    3. Przelew: przelewy, które akceptowane są przez BoboMam, to tzw. szybkie przelewy dokonane przy użyciu serwisu tpay. Cechą szybkich przelewów z tpay jest to, że po wybraniu tej formy płatności Klient zostaje przekierowany na stronę wybranego z listy banku, aby dokonać transferu pieniędzy.

  10. 10. Umowa sprzedaży

    1. Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu www.bobomam.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.

  11. 11. Wykonanie umowy – termin

    1. W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta opcji dostawy , BoboMam zobowiązuje się do przekazania towaru kurierowi w terminie do 3 dni roboczych , od poprawnego złożenia zamówienia lub, w przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia, do poinformowania Klienta o braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia w takim terminie. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni uznanych ustawowo za wolne od pracy.

  12. 12. Koszt dostawy

    1. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności i wynosi:

      1. w przypadku odbioru w sklepie stacjonarnym i płatności online – 0,00 PLN brutto;

      2. w przypadku przesyłki listowej i płatności online – 13,00 PLN brutto;

      3. w przypadku przesyłki kurierem i płatności online – 16,00 PLN brutto;

      4. w przypadku przesyłki kurierem i płatności przy odbiorze – 21,00 PLN brutto;

  13. 13. Odstąpienie od umowy

    1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

    2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

    3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Firmę BoboMam Dorota Trzcińska-Janczarek, ul. Kossaka 23, 85-242 Bydgoszcz, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

    4. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, który może wydrukować i wypełnić. Jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest na stronie sklepu internetowego, w stopce strony „Formularz odstąpienia od umowy”.

    5. Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    6. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, BoboMam zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy po otrzymaniu zwróconego towaru w przypadku wcześniejszej jego wysyłki (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez BoboMam, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym BoboMam została poinformowana o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.

    7. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    8. BoboMam może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    9. Rzeczy należy odesłać na adres: BoboMam Dorota Trzcińska-Janczarek, ul. Kossaka 23, 85-242 Bydgoszcz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował BoboMam o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

    10. Klient jest zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

    11. Klient może także zwrócić rzecz w sklepie działającym pod marką BoboMam.

    12. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  14. 14. Reklamacje

    1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów BoboMam ponosi odpowiedzialność za wady.

    2. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym BoboMam może być reklamowana, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.

    3. W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia. Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany formularz Kontaktowy (dostępny w serwisie internetowym, w panelu KONTAKT).

    4. BoboMam rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia.

    5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do e-sklepu.

    6. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi na jego koszt wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

  15. 15. Rezygnacja z zamówienia

    1. Klient może zrezygnować z zamówienia.

    2. Klient ma możliwość anulowania zamówienia poprzez kontakt z Obsługą Klienta i poprzez formularz kontaktowy dostępny w serwisie.

  16. 16. Postanowienia końcowe

    1. Do każdego zakupionego towaru dołączony jest paragon fiskalny lub faktura VAT. BoboMam nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych Klienta.

  17. 17. Przetwarzanie danych osobowych

    1. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez BoboMam danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia wykonanie umowy i zrealizowanie zamówienia.

  18. 18. Administrator Danych Osobowych

    1. Administratorem danych osobowych jest BoboMam z siedzibą w Bydgoszczy pod adresem: ul. Kossaka 23, 85-242 Bydgoszcz. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych podanie danych osobowych jest dobrowolne, a Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania, zmiany, jak również żądania ich usunięcia.

Wzór formularza odstąpienia od umowy zakupu na odległość.