
Zakupy w sklepie internetowym https://bobomam.pl w kilku krokach.
1. W sklepie towar podzielony jest na 6 kategorii, a każda z nich na podkategorie. Przy poszukiwaniu towaru należy wybrać każdą z nich, a następnie wybrać produkt.
2. Po wyborze produktu wybrać właściwy rozmiar i dodać do koszyka.
Jeśli to wszystko to wybieramy sposób dostawy i płatności.
3. Dokonujemy zakupy jako klient jednorazowo lub rejestrujemy się, bądź logujemy, jeśli już jesteśmy klientami.
4. Akceptujemy zamówienie i otrzymujemy link potwierdzający.
Po jego zaakceptowaniu zamówienia i zapłaceniu za nie, gdy kwota zostanie zaksięgowana na koncie Sprzedawcy zamówienie wchodzi w stan realizacji.
5. Najszybciej jak to możliwe przesyłka jest wysyłana na adres Kupującego.
Stany dostępności
Występujący w sklepie towar jest dostępny, poza szczególną sytuacją, że w tym samym czasie została dokonana sprzedaż w sklepie stacjonarnym, bądź inny z klientów zakupił produkt.
Wówczas Kupujący zostaje poinformowany o tym, a także o fakcie czy produkt będzie dostępny, jeśli tak to kiedy.
W przypadku informacji, że spodziewana jest dostawa oznacza to, że produkt jest w ciągłej sprzedaży, a jego brak jest chwilowy i będzie uzupełniony.
Sposoby płatności
W sklepie można dokonać płatności na kilka sposobów:
- gotówką, przy odbiorze osobistym w sklepie,
- za pobraniem, przy odbiorze przesyłki od przewoźnika,
- poprzez tradycyjny przelew bankowy,
- poprzez płatności online realizowane przez spółkę Blue Media S.A. bezpośrednio w trakcie zakupów w sklepie internetowym na stronie swojego banku, po których klient otrzymuje bezpośrednio e-mail na swoją skrzynkę pocztową.
Kody rabatowe, zniżki i promocje
Sklep może stosować okazjonalne kupony rabatowe i promocje, o których informuje klientów.
Ponadto w sklepie jest uruchomiony program lojalnościowy dla stałych klientów poprzez zbieranie punktów za zakupy, które następnie wymieniane są na stałe zniżki przy kolejnych zakupach.
Program lojalnościowy
Za zakupy dokonane w sklepie przyznajemy punkty lojalnościowe i tak:
- za każde wydane 20 zł -1 pkt.
- zapis do newslettera - 20 pkt.
- opinia o produkcie - 10 pkt.
Stały procent rabatu na zakupy w sklepie za punkty:
- 2% - za 30 pkt.
- 3% - za 50 pkt.
- 5% - za 70 pkt.
- 8% - za 100 pkt. i więcej.
Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Pozwala sprawdzać stan Twoich zamówień oraz zmienić Twoje dane i odzyskać zapomniane hasło.