Producenci

Jak kupować?

Zakupy w sklepie internetowym https://bobomam.pl w kilku krokach.

1. W sklepie towar podzielony jest na 6 kategorii, a każda z nich na podkategorie. Przy poszukiwaniu towaru należy wybrać każdą z nich, a następnie wybrać produkt. 

2. Po wyborze produktu wybrać właściwy rozmiar i dodać do koszyka.

 Jeśli to wszystko to wybieramy sposób dostawy i płatności.

3. Dokonujemy zakupy jako klient jednorazowo lub rejestrujemy się, bądź logujemy, jeśli już jesteśmy klientami.

4. Akceptujemy zamówienie i otrzymujemy link potwierdzający.

Po jego zaakceptowaniu zamówienia i zapłaceniu za nie, gdy kwota zostanie zaksięgowana na koncie Sprzedawcy zamówienie wchodzi w stan realizacji.

5. Najszybciej jak to możliwe przesyłka jest wysyłana na adres Kupującego.

Stany dostępności

Występujący w sklepie towar jest dostępny, poza szczególną sytuacją, że w tym samym czasie została dokonana sprzedaż w sklepie stacjonarnym, bądź inny z klientów zakupił produkt.

Wówczas Kupujący zostaje poinformowany o tym, a także o fakcie czy produkt będzie dostępny, jeśli tak to kiedy.

W przypadku informacji, że spodziewana jest dostawa oznacza to, że produkt jest w ciągłej sprzedaży, a jego brak jest chwilowy i będzie uzupełniony.

Sposoby płatności

W sklepie można dokonać płatności na kilka sposobów:

- gotówką, przy odbiorze osobistym w sklepie, 

- za pobraniem, przy odbiorze przesyłki od przewoźnika, 

- poprzez tradycyjny przelew bankowy, 

- poprzez płatności online realizowane przez spółkę Blue Media S.A. bezpośrednio w trakcie zakupów w sklepie internetowym na stronie swojego banku, po których klient otrzymuje bezpośrednio e-mail na swoją  skrzynkę pocztową.

Kody rabatowe, zniżki i promocje

Sklep może stosować okazjonalne kupony rabatowe i promocje, o których informuje klientów.

Ponadto w sklepie jest uruchomiony program lojalnościowy dla stałych klientów poprzez zbieranie punktów za zakupy, które następnie wymieniane są na stałe zniżki przy kolejnych zakupach.

Program lojalnościowy

Za zakupy dokonane w sklepie przyznajemy punkty lojalnościowe i tak:

- za każde wydane 20 zł -1 pkt. 

- zapis do newslettera - 20 pkt.

- opinia o produkcie     - 10 pkt.

Stały procent rabatu na zakupy w sklepie za punkty:

- 2%  - za 30 pkt.

- 3%  - za 50 pkt.

- 5%  - za 70 pkt.

- 8%  - za 100 pkt. i więcej.

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień

Pozwala sprawdzać stan Twoich zamówień oraz zmienić Twoje dane i odzyskać zapomniane hasło.  

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl