Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

BoboMam Dorota Trzcińska-Janczarek
ul. Bohaterów Kragujewca 2/108
85-863 Bydgoszcz

Koszty wysyłki reklamowanego, bądź zwracanego towaru  pokrywa kupujący.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

BoboMam Dorota Trzcińska-Janczarek
ul. Bohaterów Kragujewca 2/108
85-863 Bydgoszcz

Zwracany towar:

- nie może mieć śladów użytkowania,

- musi mieć oryginalne metki, 

- musi być zapakowany w oryginalne opakowanie,

- zwrotowi nie podlega żadnego typu bielizna i artykuły pończosznicze.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl